Пам'ятайте завжди!

Викладання — найшляхетніша справа, я розумію, що, незважаючи на всю її трудність, вона може приносити велику радість тому, хто вміє пробуджувати молоді уми. Ромен Роллан

Рубрика класного керівника

Презентація до уроку "Ми нація єдина..."


10 мотивуючих висловів для педагога аби підтримати своїх учнів!

Хороший педагог знає багато мотивуючих висловів аби підтримати своїх учнів. Ось декілька висловів, якими  ви можете поповнити свій арсенал

«Розкажи мені і я забуду. Навчи мене і я запам’ятаю. Зацікав мене і я вивчу»  
Бенжамін Франклін

«В юності ми навчаємось, в зрілості розуміємо» 
Марі вон Ебнер-Есшенбак

«Я не боюся шторму, для мене це урок, як користуватися вітрилом»
 Луіза Мей Алкот

«Мудрість, це все що ви вивчите, після того, як дізнаєтеся все, що має значення»
 Джон Вуден

«Мудра людина може дізнатись більше з безглуздого запитання дурня, ніж дурень з відповіді мудрої людини»
 Брюс Лі

«Кожен дурень може знати як, але значення має тільки розуміння навіщо»
 Альбер Енштейн

«Знання не можливо отримати у подарунок, знання даються лише, коли ти навчаєшся з натхненням та ретельністю»
 Ебігал Адамс 

«Найкраща річ в навчанні, що ніхто не може забрати в тебе того, що ти вже знаєш»
Б.Б. Кінг

«Одна з таємниць, як лишатись завжди молодим, - це завжди робити, те чого ти ще не вмієш, продовжуючи навчатись»

 Рут Рейчл

Ресурс Гендер в деталях підготував 45 "портретів" науковиць – історій не просто досягнень, а історій спротиву та боротьби. Ці історії присвячені героїням науки і є даниною їхнім силі і таланту.

Марія Ґаетана Аньєзі (1718 –1799 рр.)

«Була першою в історії професоркою математики»
Марія Аньєзі народилася в заможній сім’ї міланського купця та була двадцять першою – найстаршою – з його дітей. Ренесансний тип мислення поступався місцем просвітницькому, але наукова спільнота все ще опиралася залученню жінок. Математика лишалася для італійок досить «сумнівним» зацікавленням. Для Марії щасливим випадком стало честолюбство батька, що любив хизуватися досягненнями дітей і забезпечив доньку перепусткою до світу науки. Дівчина мала неабиякий хист до мов: вільно володіла кількома давніми, європейськими та східними. Взявши участь в одному з модних на той час публічних диспутів, вона, двадцятирічна, захистила 191 філософську тезу. У той самий рік побачила світ перша наукова праця Марії Аньєзі – «Філософські розмисли». Прагнучи хоч якоїсь свободи, дівчина знайшла вихід у тому, щоб прийняти постриг, однак батько вбачав у цьому спробу кар’єрного самогубства і не дав згоди. Марія почала серйозно займатися математикою і за десять років оприлюднила працю «Основи аналізу». Книга стала першим системним викладом усієї математики ХVІІ-XVІІІ ст., і зробила вчену всесвітньо відомою. Іноді успіх був джерелом прикрощів. Увагу гострих на язик колег привернула названа іменем Марії геометрична крива. Термін «la versiera» італійською співзвучний зі словом «відьма», що стало предметом безлічі недоречних і передбачуваних дотепів. У 1790 р. вчена першою в історії дістає звання професорки математики Болонського університету, однак бути викладачкою де факто їй не дозволили. Після смерті батька Марія Аньєзі присвячує себе благочинності та створює притулок для літніх людей, назавжди облишивши науку.

Що варто перейняти від найкращих шкіл світу


Останнім часом дуже багато сказано про відмінності між освітніми системами різних країн, але практично ніхто не звертає увагу на те, які спільні риси мають найкращі школи світу. Протягом останніх декількох років я відвідав топ-школи на чотирьох континентах, і мені довелось зустріти велику кількість різних шкільних лідерів. Серед цього розмаїття стилів та поглядів, я був дуже здивований, коли кожен з цих лідерів називав одні і ті ж три пріоритети, на основі яких збудований успіх їхніх шкіл. Від Сінгапуру до Швейцарії, від  Південної Африки до Індії, з вражаючою стабільністю успішні школи керуються наступними принципами.
Створення середовища співпраці в колективі
«Для вчителів  важливі дві речі: бути певними, що вони мають можливість зростати професійно, та відчувати, що вони не самотні.»  – Директор школи Ruggenacher, Швейцарія.
У США багато шкіл організовано на основі структур, в яких немає сенсу. Розглянемо професійний розвиток та співпрацю між вчителями. Професійний розвиток зазвичай координується «згори донизу», і вчителі, відвідуючи навчальні сесії, відчувають,  що навчання, яке вони отримують, невпорядковане та здебільшого не має жодного стосунку до їхньої повсякденної роботи в школі. Співпраця між вчителями існує лише у вигляді невеликих зустрічей, позначених в графіку роботи. Якщо від цих зустрічей щось і очікують, то це майже ніколи не пов’язано з плануванням чи викладанням.
З іншого боку, в успішних школах, які мені доводилось відвідати, вірять, що саме цілеспрямована співпраця та професійний розвиток вчителів повинні перебувати в фокусі. В основі успішних шкільних організацій лежить переконання, що пріоритетними є ініціативи «знизу», а «згори» вчителі мають отримувати насамперед  підтримку. У більшості цих шкіл вчителі витрачать на співпрацю та професійний розвиток стільки ж часу, скільки вони проводять у класі з учнями.

Немає коментарів:

Дописати коментар